Praktyczne aspekty sprzedaży – niekonwencjonalne podejście

Cena: 499 zł z VAT
  • Opis szkolenia
  • Program
  • Prelegenci
  • Lokalizacja

Weź udział w elitarnym szkoleniu organizowanym przez Zrzeszenie Prawników Polskich o/Warszawa, adresowanym do ludzi, którzy tworzą świat szeroko pojętego handlu i biznesu, na każdym szczeblu. Podczas spotkania wybitny ekspert zaprezentuje, jak radzić sobie z codziennymi zawodowymi wyzwaniami. Szkolenie będzie miało przede wszystkim charakter warsztatowy, co pozwoli uczestnikom na praktyczne podejście do zagadnień i pomoże w zwiększeniu efektywności, a w konsekwencji – w osiąganiu najlepszych wyników w pracy zawodowej.

PROGRAM SZKOLENIA:

Panel pierwszy – budowanie bazy klientów i umawianie spotkań :

  • bezpłatne i płatne bazy danych – jak skutecznie z nich korzystać?
  • spotkania – jak skutecznie je umawiać?

Panel drugi – negocjacje w procesie sprzedaży i pozyskiwanie kontraktów:

  • przygotowanie merytoryczne – czy warto?
  • wywoływanie emocji – jak to zrobić?
  • dar przekonywania – czy ja to mam?
  • kupowanie ceny - jak tego uniknąć?
  • konkurencja – czy ona jest?
  • zamknięcie sprzedaży – kiedy?

Powyższe panele będę prowadzone w formie warsztatów (nie wykładów) na rzeczywistych przykładach prowadzącego i osób biorących w nich aktywny udział – z uwzględnieniem niekonwencjonalnych metod działania.

Tomasz Wojciechowski   

 

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w handlu i pracy z klientem pozwoliło mi rozwinąć umiejętności, których teoretycy pożądają, ale ich nie rozumieją. Zanim zostałem kierownikiem ds. klientów strategicznych/kluczowych, przeszedłem wszystkie stopnie istniejące na drabince zrozumienia potrzeb klienta i ukierunkowania go na zakup sprzedawanych przeze mnie produktów. Swoje umiejętności handlowe oraz biznesową komunikację interpersonalną rozwijałem i doskonaliłem w korporacjach międzynarodowych o różnym profilu działalności gospodarczej – na długo przed momentem, w którym u nas, pojawiło się – empatyczne, misjonarskie, „nawiedzone” podejście do sprzedaży. Zanim zacząłem sprzedawać, zadałem sobie ważne pytanie: Jak ja bym chciał, aby mi sprzedawano?

Metodą autopsji oraz głębokiej obserwacji i analizy wprowadzałem niekonwencjonalne formy handlowe, wykluczając - z czasem – te, które okazały się ślepymi zaułkami i udoskonalając do perfekcji te, które są kurami znoszącymi złote jaja. Dzięki mojemu podejściu i długoletniej praktyce, byłem wielokrotnie nagradzany i wyróżniany przez kolejnych pracodawców oraz kontrahentów.

Moje motto zawodowe brzmi: „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”.

Na warsztatach prowadzonych przeze mnie zdobędziesz coś dużo cenniejszego od suchej teorii dyktowanej przez prelegenta ze slajdów, które zna on już na pamięć, ale mają się one nijak do realnych problemów rynkowych – ja nauczę Cię, jak rozsmakować się w sprzedaży w taki sposób, aby każdy zaproszony do stołu klient zjadał wszystko z wielkim apetytem i błagał o dokładkę.

Standardowe metody sprzedażowe działają na zasadzie „katiuszy” – duże pole rażenia
i niewielka precyzja, czyli skupianie się na ilości a nie jakości handlowej. Ja pokażę Ci, jak wykorzystać metodę „snajpera” – czyli precyzyjnie trafić w oczekiwania kontrahenta, zachowując przy tym najwyższy poziom jakości.

Jestem tu, bo jestem najlepszy.

Jestem tu dla Ciebie.

Jestem tu. Ty też możesz być…

Warszawa, Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „Vizja Park”